Skip to content
1. Негізгі ережелер
-
Ереже Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңына, оқу-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру мен жүзеге асыру ережесіне (ҚР БҒМ 2007 жылдың 29 қарашасындағы №583 бұйрығы) сәйкес әзірленген, сонымен қатар, «Жас педагог» мектебі қызметін және ұйымдастырылу тәртібін анықтайды.
-
«Жас педагог» мектебі колледждегі педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру жүйесінің құраушы бөлігі болып табылады. «Жас педагог» мектебі жұмысының мақсаты – педагогикалық тәлімгерлікті ұйымдастыру, оқытушыларға оқу сабақтарын дайындау және өткізуге, оқу-әдістемелік материалдарды және аудиториядан тыс іс-шараларды әзірлеуге көмек көрсету.
Міндеттері:
– жас педагогтың кәсіби құзыреттерін дамыту;
– жас педагогтердің колледждегі педагогикалық қызметке бейімделу үдерісін жылдамдату;
– өзін-өзі кәсіби жетілдіру үшін жағдай жасау: ғылыми-әдістемелік деңгейін жоғарылату, педагогикалық шеберлігін арттыру;
– жас педагогтердің кәсіби қалыптасу жүйесін құру;
– жоғары мектеп жағдайында жас педагогтердің кәсіби өсуі мен тұлғалық дамуына қолдау көрсету;
– тәжірибелі және жас педагогтердің бірлескен педагогикалық қызметінде өнімді өзара байланысты қамтамасыз ету;
– Қазақстандағы және шетелдегі жоғары кәсіби білім берудің даму тенденцияларымен, білім беру жүйесі қызметінің құқықтық және нормативтік негіздерімен таныстыру;
– жоғары кәсіби білім берудің инновациялық аймағында білімді дамыту және өзектендіру;
– жас педагогтерді ТжКБ беру педагогикалық қызметтегі тәжірибелік дағдыларға баулу, дәстүрлі және жаңа педагогикалық технологияларды игерулеріне жағдай жасау;
– тәжірибелі оқытушылардың педагогикалық шеберлігін кеңінен тарату (насихаттау);
– оқу үдерісіндегі кәсіби, әдістемелік мәселелерді анықтау, оларды шешуде жас педагогтерге көмек көрсету.
2. Жұмыс бағыттары
-
Оқытудың мазмұнын, формасын, әдістерін және құралдарын жетілдіру бойынша жас мамандардың жұмысын ұйымдастыру.
-
Жас оқытушыларға жетекшілік ететін тәлімгерлердің тәжірибе беру формасы ретінде ашық сабақтарын талдау.
-
Оқу бағдарламалары, пәннің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуде көмек көрсету.
-
Жаңа педагогикалық технологиялар және заманауи тәсілдерді оқу үдерісіне енгізуде жас оқытушыларға көмектесу.
-
Қазіргі заманғы білім беру мәселелері бойынша ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру және өткізу.
-
Әдістемелік семинарлар, шебер-сыныптар, көрмелер, конференциялар өткізу.
-
Оқу сабақтарына мақсатты түрде өзара қатысу, нәтижелерін талдау.
-
Ашық сабақтардағы жұмыс тәжірибесін практикамен байланыстыра отырып баяндау және жеткізу.
-
Жаңа әдістемелік әдебиеттермен танысу және зерделеу.
-
Әдіскермен жеке және топтық кеңестер.
3. Жұмыстың ұйымдастырылуы
-
«Жас педагог» мектебінің құрамына жас оқытушылар (жұмыс өтілі 5 жылға дейін), олардың тәлімгерлері, пән бірлестік комиссиясының төрағалары мен төрайымдары кіреді.
-
«Жас педагог» мектебіне колледж әдіскері жетекшілік етеді.
-
Мектеп жұмысын үйлестіру және құжаттарды жүргізу үшін жетекшінің орынбасары және хатшы тәлімгерлер мен мектеп тыңдаушыларынан тағайындалады.
-
«Жас педагог» мектебіндегі сабақ екі айда бір рет өткізіледі.
-
Сабақтың өту формалары:
– теориялық семинарлар;
– нұсқау-әдістемелік мәжілістер;
– практикумдар, мастер-кластар, тренингтер;
– дөңгелек үстел, пікірталас;
– ашық сабақтар;
– жеке кеңес беру.
«Жас педагог» мектебінің қызметін бақылау колледждің әдістемелік кеңесінде жүзеге асады.
4. Құқықтары мен міндеттері
«Жас педагог» мектебі тыңдаушыларының құқықтары:
– пәнді оқыту мәселелері бойынша мамандардан көмек алу;
– сабақ беруде қажет болған сұрақтар бойынша жекелей кеңес пен көмек алу;
– мектеп қызметін жетілдіру бойынша жұмыс жоспарына ұсыныстар енгізу;
«Жас педагог» мектебінің тыңдаушыларының міндеттері:
– мектеп сабақтарына тұрақты қатысу;
– мектептің жеке жұмыс жоспарын орындау.
«Жас педагог» мектебінің тәлімгерлерінің міндеттері:
– оқытылатын пәннің оқу бағдарламалары мен пәннің оқу-әдістемелік кешенін құрастыру барысында көмек көрсету;
– аудиториялық және зерттеу-тәжірибелік сабақтарына дайындалуға көмек көрсету;
– жас оқытушылардың сабағына қатысу және олардың сабақ жүргізуін талдау; жас оқытушының өздігінен білімін көтеруге көмектесу.