“Жас педагог” мектебінің жұмыс жоспары

Мақсаты: қазіргі колледж жағдайында жас мамандардың табысты бейімделуіне ұйымдастырушылық-әдістемелік жағдайлар жасау.
Тапсырмалары:
  • Жас оқытушының ұжымда бейімделуіне көмектесу;
  • Оның кәсіби дайындық деңгейін анықтау;
  • Педагогикалық іс-тәжірибедегі қиындықтарды анықтау;
  • Жас оқытушының шығармашылық жекешелілігін қалыптастыру;
  • Жас педагогтардың кәсіби дағдыларын дамытуға жағдайлар жасау, оның ішінде дағдыларды қолдану, оқушылармен және олардың ата-аналарымен психологиялық қарым-қатынас құру, оқыту және тәрбиелеу түрлері;
  • Жас педагогтардың кәсіби жетілу мен олардың өз-өзімен жұмыс жасау қажеттіліктерін дамыту.
Сабақтың тақырыбыМерзіміЖауаптылар
1- Жас оқытушы мектебінің бағдарламасын таныстыру.
- Колледждің локальді актілерімен танысу.
- Күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды құрастыру.
- Микрозерттеу:
«Жас педагогтардың оқытуда, тәрбиелеуде, сынақтық жұмыс жүргізу кезіндегі мүмкіндіктері»;
03.10.2017Әдіскер
2- Қазіргі сабаққа қойылатын әдістемелік талаптар.
- Сабақтың түрі мен формасы.
- Сабақты ұйымдастыру формаларына оқыту әдістерінің сәйкес келуі.
- Оқытуда сабақтың тазалық-гигиеналық талаптарын сақтау.
02.11.2017 Әдіскер
Кафедра меңгерушілері
3«Оқу-әдістемелік кешен – жоспарлауда көмек»; «Оқу-әдістемелік кешенін әдістемелік барысында бір жүйеге келтіру» тақырыптарында жалпы және арнайы пәндер бойынша шебер-сынып11.01-12.01.2018Әдіскер
М.Досжанова
Г.Танашева
4- Әр түрлі санаттағы оқушылармен жеке сабақтар ұйымдастыру.
- Оқушының оқу-танымдық іс-әрекеттерін белсендендіру мәселелері.
- Дөңгелек үстел «оқушының танымдық мотивациясын дамытудың әдістері мен тәсілдері»
- Оқушының оқулықпен, оқу мәтіндерімен жұмыс жасауын ұйымдастыру тәсілдері
наурыз Әдіскер
Кафедра меңгерушілері
5- Оқушылардың білімін тексеру, есепке алу және бағалауға қойылатын психологиялық-педагогикалық талаптар.
- Әдістемелік семинар «Оқушыларға емтихандарға дайындалуға қалай көмектесуге болады».
- Пікірталас «Сабақта туындағай қиын жағдайлар және одан сіздің шығар жолыңыз».
- Жас оқытушы мектебінің жұмысын талдау және қорытындылау.
мамыр Әдіскер
Психолог